štvrtok 20. júna 2013

Labute

Labute
čisté stvorenia
na zrkadle neba
vám verím
buďte mi kamarátkami
keď ľudia ma nechápu.
Máš obrúčku múzeum Praha
znamenie.
Len nechápem prečo tak sičíte či sipíte
asi ste tiež znechutené z ľudí.
Ja vás však počujem a vidím ako anjelov.
Tí chlapci do vás hádžu kamene... prečo???
To je ako otázka prečo ma ľudia nechápu.
Som labuť.
3 chlapci
3 labute
Oni na vás útočia a vy plávate, ste ďaleko, a viete, že vás netrafia.
a ja sa len prizerám kde to žijem?!
 Na tomto jazere som mala chuť sa pred chvíľou utopiť.
Ale o chvíľu neskôr som sa s vami rozprávala, dávala vám
bratislavský závin a bola šťastná že sa mi niekto tak podobá.
A teraz tu musím počúvať chlapcov, ktorí nadávajú.
Aj ja som nadávala na ľudí, na systém v ktorom žijeme 
ako ste vy sipeli, lebo ľudia nepočújú moju riekanku krajší svet.
Ale to všetko, tie kamene hodené do vody
 sa vracajú ako kruhy na vode k našim nohám.
Inak sa zmení celý vesmír
a to bude dobre.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára