štvrtok 13. júna 2013

Snamizdát 13.6.2013


POZOR TEXT JE PíSANÝ BEZ DIAKRITIKY A BEZ GRAMATICKEJ ČI INEJ ÚPRAVY, PRE NEDOSTATOK ČASU, PÍSANÝ V SNOVOM DIALEKTE !!!

Som na seba aj tak nastvana, v sne som mala 2 x možnosť sa uvedomiť raz   som sa    kukla na tetovanie, bolo take nedokoncene a dnes som sa na seba pozerala do    zrkadla, vyčesavala si vlasy s novým blond prelivom a zblizka na blond obočie a nič, stále tá samá ilúzia, určite ešte v hlbšej žijem v 3D a nie a nie sa uvedomiť, povedať si teraz som pani svojej ilúzie, môžem čokoĺvek...
máš s tým skúsenosti...
a jedine co ma svalo v tom sne, ze mi kamoska zobrala pekné filtre, ale to ma asi stvalo len z princípu, ze preco mi nieco berie a nepovie ze si chce nejake zobrat. To je jedno, každopádne nemalo by ma štvať nič, a nedá sa všetko hneď, aspoň viem že v snoch mám viac blond vlasy .
Nečas je v sne, taktiež žádné povinnosti a tak..., len to telo stále volá: zobuď sa zobuď sa...splň svoje povinnosti, bez povinností by sme sa okamžite prepadli do sna Kto je na vine a kto na víne?

Napíšem to vlastnou rukou
aby sa vedelo ze to je z realneho sveta....


ok, nenapisem to vlastnou rukou...nemam tolko času 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára