streda 4. mája 2011

?! bez predsudkov



aky milo vyzerajuci pan,(nemozem si pomoct ale z oci mu vyzaruje dobro) urcite viac ako tento...
http://www.apoliticus.com/wp-content/uploads/2009/01/imggeorge20w20bush3.jpg

a oni ho zabili, az teraz!?



ja neviem...ale trosku sa zamyslime, Amerika najvacsia kapitalisticka velmoc, riadi sa podla nej cela Europa, ale kde je pravda, mali by sme hladat na nasom svetadieli euroazijskom trosku...preco su iranci proti kapitalizmu? lebo vidia tu neskutocnu nerovnovahu na svete a chcu ju nastolit, sice militantne ale mozno je to iba vykrik do spolocnosti...zobudte sa a naucte sa komunikovat a ne zabijat ! Vsetko sa da len treba chciet...ja viem...
Moja skusenost z pred dvoch dni...


Stan na Hlavnom namesti, nikto v nom iba par SBSkarov...dost velkych nackov
Idem k nim, mierne skurena, lenonky, hola hlava s hackovanou capicou
Pytam sa, kde sa daju pozicat take stany, nevedeli mi poradit, vysmievali sa mi sprvu ale ja som sa nedala odradit.
Panko sa ma zacal pytat na co to potrebujeme, nachvilu som zamrzla, pretoze viem ze nackovia nepodporuju dekriminalizaciu a legalizaciu konopi,
Povedala som ze tam chceme premietat a ze najlepsie by bolo keby stan mal tmave steny, keby bol z vojenskej plachty napr. Pytal sa aj ake filmy chceme premietat, ja ze aj slovenske :P a este sa pytal kedy a kde sa akcia uskutocni, povedala som 7.maja na Namesti Slobody, tak dufam ze sa pridu v mieri pozriet
A poradil mi, ze by som mohla ist do kasarni vo Vajnoroch pozicat stan...
Nadchlo ma to a tak som sa s tymto naprvy pohlad nemilo vyzerajucim pankom rozlucila.
Heslo BEZ PREDSUDKOV.
Aj tak su to podla mna len neprejaveni buddhisti,



vyholene hlavy
swastika





Main Kamf vymenit za Cestu k osvieteniu
a mame na svete uz iba mier a lasku :)


PEACE
BEZ PREDSUDKOV

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára