sobota 21. mája 2011

Totally demotivated, but...

Totally demotivated, school, familly, friends...but my heart still beat for you.
Uz ma nezmotate nik uz pojdem len svojou cestou.
I want to meditate and bring fulllove to me and you, not the same that you know...

Mozno to nechapete a ste zo mna nestastni lebo neplnim vase predstavy ale tie su len iluziou, ktoru vstepujete od narodenia ale vnutri bije nieco nadcasove co chce tvorit zo srdca, z duse a nie sa nasilu silit v hmote za hmotou.
Moze byt koniec sveta v roku 2012 ked budete nasledovat systemy, ktorym vas naucili, napr. ze auta chodia na ropu a my chodime autami, ale ja viem ze to tak nebude... to co chce pre tento svet nadcasove dobro je silnejsie ako vsetko zlo pritomne tu a teraz, casopriestor je iba iluzia, duch je to co pretrva...
Bytost zeme chce dobro, neznesie co ste s nou urobili, pamata si vsetky casy ale tomu co sa prave deje nema porozumenie dlhsie znasat, zazila 1. a 2. svetovu vojnu a tretiu uz neznesie.

Vsetky goticke katedraly stoja na svojom mieste, pyramidy ci uz egyptske, mayske, indicke, alebo ine tiez...pretoze boli postavene z ducha nie z hmoty. Obdivujete ich hmotnu architekturu ale zabudate, ze by bola nanic, keby nebolo ducha ktory ju postaval a ktory v nej pretrvava (genius loci).
Na skole neucite o duchu ale iba o hmote :(((, nechcem od vas preto titul, to je pre mna pominutelne ako vsetky chyby, ktore som urobila a poucila sa, vas aj napriek tomu este stale trapia.
Nechcem od vas znamku zo statnice ked nechapete a nemate cas pochopit za 20min., ze ja chcem stavat z ducha a nie z hmoty, sklamali ste ma...uz nemozem dalej pokracovat...idem hladat to co som u vas nenasla.
Dakujem vsak neznamemu studentovi, ktory mi povedal a usmial sa ked som odchadzala zo skoly po "neuspesne" spravenej skuske:,,Držím palce.´´

Bola som blba, ze som na tej skole vydrzala 4 roky ale nieco mi to dalo, okrem portfolia, viem ze nechcem zit vo vasej iluzii a uz totalne viem co je pravdive...


http://mla.winchester.ac.uk/year%20one%20semester%20one/Gothic_cathedral_ceiling_construction.jpg>

nie je nahoda ze som si vytiahla na absencnu temu neogotiku, a Viollet-le-Duca, zaujimalo by ma vsak ci si to ctena komisia skusajucich vobec citala..., asi nie, vas zaujima iba proste skusanie a hodnotenie.
A budem sa stazovat, ze nikto v komisii nemal modre oci !


Budha dal navrh na taketo stavby,stupy, aj bez toho ze by studoval...



Toto som chcela navrhnut na bakalarskej praci, nepustili ma s tym vsak dalej, zevraj by som si vylamala zuby... a mali pravdu, na FASTU sa lame, nie vsak zub ale chrbtica...
tak ked toto nie je kreativne centrum, tak uz neviem co ine chcete, kazdopadne na obhajoby BlbeCkych prac pridem, ale uz len ako pozorovatel. Kto chce byt blbec nech sa podvoli..., ja radsej zostanem vo svojej naivite s tymto navrhom...


Gaudi sice vystudoval, bola predsa doba secesna, uvolnena, ale jeho prace na skole su neporovnatelne s tym co islo z neho ked uz nebol ovplyvnitelny... kto ho naucil tomu, ze aj kominy a ine prieduchy mozu umeleckym dielom byt a ze strecha je to najkrajsie miesto pre tvorbu a pobyt a nasavanie energie z oblakououou...



a Hundertwasser to vedel tiez...



2 komentáre:

  1. Mylis sa ked tvrdis ze katedraly niesu vystavane z hmoty. Rovnako sa vsak mylia aj ti ktori si myslia ze katedraly su vystavane "len" z hmoty.

    Podla Aristotela ma kazda katedrala 4 priciny. Tu najdes ich zoznam: http://en.wikipedia.org/wiki/Four_causes

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja netvrdim ze nie su z hmoty, ja hovorim ze to co dalo podnet na ich vystavanie bolo z ducha. ked sa stavia z rozumu viazaneho na hmotu nikdy to nepretrva a nebude v buducnosti uznane.... Myslite si ze som mlada a hlupa, ale v podstate toho viem viac ako vy, ako vam to dokazem? ze postavim nieco z ducha... ale prv sa idem venovat osvieteniu, to je pre mna priorita

    OdpovedaťOdstrániť