utorok 31. mája 2011

follow the white rabbit...




Matrix, screensaver, 5550690, gold hair, beautiful flowers with beautiful smell, white rounded doors, many things from iron behind the door, white rabbit... this is just small part of magic things that happens... but my mother is still intolerant, i don´t understand because she is rabbit in the chinese horoscope !!!


Mam pocit ze ma sleduju iluminati, ale to nevadi, v nas je viac! V telefone ozvena, odpocuvanie, hej...je rozdiel medzi osobnou paranojou a skutocnostou, ja sa vsak nebojim a radsej pekne pozdravim aj tretiu osobu na linke. Keby ma chcel niekto akymkolvek sposobom ohrozit na zivote alebo sa dozviete ze som zomrela nejakou zahadnou smrtou v 23 rokoch tak to prosím neodignorujte ale urobte z toho HALLÓÓÓ HA HA HA. Uz ziadne zatvaranie oci cez den, majte oci otvorene dokonca aj ked spite, obrazne, aj tak medzi snom a realitou nie je rozdiel, iluminati(VSETCI TI NEVEDOMI PROJEKTANTI) sa vas snazia presvedcit ze to je oddelene, pretvaraju realitu svojimi systemami ktore su udrziavane a predavane z generacie na generaciu. A kedze ludia si nevazia to co bolo ked tu neboli v tomto zivote, ktory sa javi jediny a konecny a myslia si ze su tu prvy krat radsej sa podvolia nastavenemu systemu, ktory sa javi fungujuci ale fungujuci podla koho?!

Fakt zvlastne, ale jedine co k tomu mozem povedat je, ze ja od istej doby pocuvam hlas zvnutra alebo som sa zblaznila, co je vysvetlenie podla mna podla 77% zvysku sveta, do ktoreho sa bohuzial radia aj moji biorodicia, ti vesmirni by urcite povedali, ze su stastni ze maju dceru ktora ma stale to odhodlanie byt na tejto zemi v tychto casoch a ze chce pomahat v oblastiach, ktore su zanedbane a vyvazovat nevyvazene. Stretava sa vsak s prekazkami, vytvorene systemom vytvorenym ludmi ale tymi co bazili po moci, iluminati a ini. Ostatni len sleduju dav, je predsa lahsie zapadnut do systemu ktory je uz raz nastaveny, ale faktom ostava, ze vsetko sa meni a veci skor ci neskor musia byt preprogramovane. Ale co ked sa uz ani nechcem programovat, co ked chcem jednoducho lietat...byt slobodna, ale tak uplne ako holubica ako svetlo ako anjel...co so mnou system (matrix) urobi? Dostanem sa do nebicka ked budem dobra? Ale co znamena byt dobry? Byt  dobry pre seba a svoje okolie alebo spasit svet...ktory je na tom beznadejne, zivelne pohromy, ludia ktori chodia do prace ktora ich nebavi len aby mali na geneticky a chemicky upravovane potraviny a na dovolenku od azurraisen k moru kde sa kupu tisice rodin na 10 metroch kubickych alebo pre tych bohacsich co vsak nemuseli robit ale vytunelovali co sa dalo a vozia sa na suveckach a lietaju do sucheho dubaja a na vlhku polynesiu kde si daju svoje osviezujuce mojito a jebu na zvysok sveta, ktory trpi. Ked je toto predstava rovnovahy, JA NESUHLASIM, rovnovaha (synonymum harmonia) je kvalita dobra a preto co znamena byt v rovnovahe pre jedneho jedinca, jednu bunku v tele je aj pre gulatu bytost zeme. Znova musim pouzit priklad choroby (pretoze ako spieva tomas Bezdeda, choroba lieci chyby v nas kym je cas,...), rakovina, jedna bunka zmutuje a nakazi touto mutaciou dalsie a dalsie bunky, ktore mutuju a mutuju az vysilia cely organizmus, a to sa deje s bytostou zeme, vela ludi zmutovalo podla vzoru inych ludi a tak iba vysilujeme nasu zem, pisem vysilujeME lebo konaME v jednote aj ked sme kazdy iny javime a koniec koncov sme jedno a je jedno kolko krat to budeme opakovat a do akej miery si to uvedomime a budeme aj citit, ...

Proste vsetko sa zacina od jedneho...k jednote !
Je na vas koho budete pocuvat ale pocuvajte srdcom, pocuvajte hlas zvnutra, urcite tam niekde je!

Milujem ludi, mam pocit ze mi pomahaju aj ked sa im nechce ale niekde hlbokho vnutri tusia ze to je dobre, ze so mnou prichadza zmena. A aj ked mam pocit ze som na to vsetko sama, zatial, ja sa nevzdavam a idem za snom, pretoze ta predstava je taka jasna ako jagudin na lade.

Dakujem vsetkym co ma v poslednej dobe akymkolvek sposobom podporili, posielam vam lasku, skutocne vas milujem ludia, ziadna zavist ziadna sutazivost s vami...proste len nekonecna vdaka a obdiv.

Pre taketo krasne veci sa tu opati zit...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára