štvrtok 2. júna 2011

follow the white rabbit...2

Taketo haluze s kralikmi a mojej mame ževraj pukne srdce od žialu, že som priniesla bieleho kralika domov, what??? v den ked som ho priniesla odišla z domu, nechapem, ved to bolo aj pre ňu ako symbol, je rok králika, ona je v čínskom horoskope králik a plus dostala som message, nasleduj bieleho kralika, to nie je len tak... Ona by vsak len mäso chcela, a toto je spôsob ako jej ukázať, že šťavnatá zeleninka je dobrá, chutí králikom tak musí chutiť aj jej  :)


Na balkone pán králik pekne čuší aj s mojím havkom...
a keby ste videli ako sa vonku naháňajú, ňu ňu ňú






vyzerá ako baránok boží...
čo sníma hriechy sveta.


No čo už pán králik, keď sa mojej mame nepáči tak aspoň urobíme spolu nejaké kúzla :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára