sobota 4. júna 2011

Follow the white rabitt...3...trinity

Angels and gods on the sky are fighting with the system of demons around the world.
I am weak and have 37.8° body temperature.
But i believe EVERYTHING will clear.
And new fresh rising sun and the rainbow will appear again.





Ani neviem preco pisem po anglicky, dufam, ze to nie je nejaka systemova poziadavka...
Ale ved zasvateny vedia, nic nove nepisem...
Pisem len aby vedeli viaceri ktori nevedia a neveria, aj ked neuveria, nevadi, staci ze si to precitaju.

MOJA  MATKA na mna nahucala, ze mam vypnut pozeranie ANIMATRIXU, tentokrat som vedela, ze ho musim dopozerat, minule som pri tom zaspala. Radsej Million Marihuana March ako Million Machine March , vzoprime sa aj my systemu kym z nas nie su uplne roboty, aj tak reality is yust a dream...
And some drugs give us more real and better view than the matrix, view from the multidimensional third eye you know...wanna red pill or blue pill...
you have a choice



Zaujimave, ze vo filmoch vzdy vieme co hrozi akterovi a hovorime si ze nemoze byt taky sprosty aby to nevidel, a on aj tak urobi tu chybu, lebo mi vsetci robime chyby,
nikto nema odvahu ist za to vsetko, obetovat sa aby vystupal do vyssich levelov a v tomto levely zanechal skutocnu spomienku na moznu zmenu

Jesus sa obetoval na krizi ako baranok bozi
Buddha ziedol maso
Iny sa predavkuje
iny dobrovolne trpi na najhorsie choroby
Iny skoci z mosta alebo z vyskovej budovy

Ale ta sila skoncovat so svojim zivotom aby sme sa dostali na lepsie miesto ma svoje miesto
A ked to je kvoli laske
Nikdy tato obeta nebude naplnena
Pretoze Boh chce zazivat lasku stale znova a znova
Romeo a Julia
Utrpenie mladeho Werthera
Blizenci a protinozci, niekto sa dokonca kvoli laske necha nakazit AIDSom

Hlavne je zistit pravdu o sebe, kto SOM, kde SOM a kde chcem BYT

I wanna new purple-green power pill

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára