piatok 3. júna 2011

we sleep back to back

Neprestavajme hladat svoje polovičky, keď ich nájdmeme zisťujeme že už nič nepotrebujeme, stačí láska
ale keďže osud je nevyspytatelný, naša polovička odíde...
a znova sme stratení, prečo?

Ale je neuveritelné šťastie nájsť svoj  obraz v tomto svete, svoju lásku, pol srdca aj keď vám je nedopriate žiť spolu.
Keď však takáto láska prekoná nepriazeň osudu, ktorou je fyzická vzdialenosť alebo nepripravenosť, duše majú potrebu žiť promiskuitne, keď toto všetko prekonáme môžeme sa znova vrátiť spolu do zaslúbenej zeme...

Keď zistíme, že už nikoho iného nechceme, bez akýchkoľvek pochybností, vymotáme sa z hocijakej pavučiny...
ako aj v matrixe, neo sa s trinity nedali dokopy v zamotanom systeme matrixu, museli z neho vyst aby sa skutocne videli a stratili pochybnosti o svojom živote,


 v boji so zle nastaveným systémom ich hnala ich láska,
manifestácia lásky môže skutočne prebehnúť na hmotnej úrovni medzi mužom a ženou resp. polkou bytosti a polkou bytosti inkarnovanej v dvoch hmotnych podobach aby sme nezazlievali lesbam a gayom :).

Vela ludi je len nasimi projekciami ale ten sktočný pravý tam niekde je, môžno že sme ho už spoznali ale stále si nie sme istý svojou láskou, jej silou...
pretože láska hory prenáša.

I hope I find you totally endless part of me, and when we join in this world we make a whole new world full of love and peace, maytreya will born...
We have to trust that our love is real not think about it.

I know that you wait, you try me if my love to you is real...
I did many mistakes, because you said...you know...but i think you said about me not about you or to you and me, we influence the half either we dont know, we try and try what will happened and when nothing we throw away like a waste, but same mistake we did entire time of existence on this universe. Its time to find the truth to find each other, to find YOURSELF, to find me in you and you in me...finally, without it, without you the world cant change to better place.

I know that I dont want nobody else, but i have to be sure that i know you i love you



Obstarala som si aj bieleho kralika aby mi ukazal cestu...
lebo uz fakt neviem...
ja neviem...
plačem na tráve pred domom
lebo mi chýba láska
plače aj dieťa na 2. poschodí
nie je tu nikto kto by ma utišil
môžem sa trapiť kolko len chcem
nedam si povedat
som zvrhla, rozpacita a ukricana
smutna,
plna idealov
zijem v sne,
uvedomujem si, že je snom
robim šialene veci
ktore su pre okolie nepochopitelne
určite (by) si ma nespoznal na prvý pohľad alebo hej?
ľudia ma maju za blazna celkom určite
ja ich mam vsak rada a všetko im odpušťam
nevidim progress
oni mi neodpustaju
žijem ako dieta
ako princeznicka ktora caka na princa
ktory je v tom istom levely ako ja,
ale deli ho odo mna zrkadlo
rozbijem naprieky zrkadlo a znova zložim lebo to nebolo to zrkadlo
bolo to zrkadlo daniela, ktory žije v iluzii, nevedome
tak mu poskladam iluzivnu mozaiku z toho zrkadla aby mu pripominalo
že jedina oddelenost je verit že zrkadlo musi byt na svojom mieste neporusene.
hovorim o nom pretoze je pre nas dokazom ako nie...
potom lepsie pochopime ako ano.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára